Saturday, October 9, 2010

Home » » Menang kain 2 meter... sapa nak bagi...

Menang kain 2 meter... sapa nak bagi...

Salam hari sabtu...




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

 Semalam jalan2 ke blog mama zharfan, baca n3 dia menang fabric... bila tengok2 betul2.. nama ibu pun ade... hehehhe...

Result penuh , boleh lihat kat sini -- Fabric giveaway - result is out. Terima kasih Ros @ LittleMama. Setiap pemenang dapat fabric 2 meter... banyak tu.. ibu leh jahit baju anak-anak. Harus memulakan plan nak jahit baju yang camana. En Ayah tak suka sangat anak2 pakai skit.. so mungkin kena buat top & seluor kot. Nanti lah, kita tengok dulu fabrik camana yang akan sampai.




Entri GA ni boleh refer sini - Fabric Giveaway by LittlemamaDiary. Next LittleMamaDiary akan buat lagi Fabric GA, kali ni cotton designer fabric plak... sangat mahal tau designer fabric... 1 meter pun harga dah berpuluh RM.. 

p/s :
Kalo ikut rekod, bulan Aug 2010 ibu join 23 giveaway/lucky draw.. hanya 2 jer yang berTUAH... so purata kebarangkalian untuk menang adalah 10% sahaja. (tapi untuk suzi @ mama zharfan,, ibu rasa kebarangkalian untuk dia adalah >50%... so lucky.. selalu jer menang..)

Untuk kawan blogger yang lain, jika belum pernah menang @ bertuah mana2 giveaway.. cuba & cuba lagi.. jangan terlalu mengharap.. anggap sahaja kita join untuk memeriahkan dan sebagai terapi... jangan terlalu amik hati sangat @ terkaciwa melampau bila tak terpilih... belum rezeki lagi tu. 

Dulu masa memula join contest/giveaway, ibu pun camtu.. tapi lepas dah hampir 1 tahun.. ibu jadikan ia sebagai satu cara untuk kenal lebih ramai kawan blogger, di samping memeriahkan nya dan juga perhatikan cara mereka kendalikan contest & giveaway. Sambil itu kita belajar camana nak buat n3 contest dengan lebih baik.. tapi kalo n3 yang perlu kreatif @ slogan, ibu masih fail la.. ketara sangat ibu ni tak kreatip.. huwahahaaa...




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .