Monday, October 18, 2010

Home » , , » Bila dah berLIMA

Bila dah berLIMA

Salam bahagia buat semua,



sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

hari sabtu dan ahad yang lepas memang hari minggu yang sibuk... hari sabtu kami ke majlis pertunangan adik makNgah Miela.. malam tu paklang sekeluarga bermalam di rumah kami.. dan tengahari ahad kami ke kenduri kahwin jiran di Taman Bertuah.

Apa yang berLIMA....


Bila dah berLIMA.. camni lah.. awal2 pagi lagi dah main kat luor.. nak suruh mandi pun susah... ingat main jer... panggil makan pun buat derk jer...



Bukan selalu depa ni dapat berkumpul.. sesekala jer bila abang haris & aidil balik ke Ipoh.. baru la buleh jumpa... Agak2 bila yer kami sekeluarga akan ke Kepong lagi... kali terakhir masa Nov 2008, pastu belum lagi ade percutian keluarga luor dari negeri Perak. 

Kami baru dapat berita.. PakLang dapat Anugerah Khidmat cemerlang... en ayah kata, buleh la nanti kami sekeluarga ke Kepong... nak paw sikit duit ganjaran pakLang... hehehe.... 

p/s :
Ibu baru jer berangan2 nak bawa anak2 ke zoo (at least Zoo Taiping).. pastu Fikri selalu tanya, ikan jaws ade ke kat zoo... huhuuu.. terus ibu terpikir Aquaria KLCC... *en ayah, ade ke bajet nak bawa anak2 ke Aquaria.??!!!.* . actually ibu pun yang sangat teringin nak ke sana...


* yang belum ade watermark @ signature untuk blog.. meh la join Mini GA kakyong[dot]com*






kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .