Wednesday, October 27, 2010

Home » , » ~~The Way They Sleep Giveaway~~

~~The Way They Sleep Giveaway~~

Salam ceria,

* 2,3 hari ni ibu tak sempat sangat BW... maaf ya... terasa seperti masa ni sangat suntuk & cepat saja berlalu... komen2 di n3 pun banyak lagi ibu tak jawab... maaf sangat2., sungguh ni kali ini memang betul kes tak sempat... *

Ibu dah lama tak snap foto anak2 tidur.. tapi ade la 1-2 foto yang boleh dijadikan bahan untuk contest gaya tidur ni…

sila klik pada banner untuk join… due pada 30 Oct 2010


Foto 1 : Aliya Nadhirah, 2 tahun 3 bulan

Alkesahnya.. sebelum tidur ni dia sibuk buat aktiviti panjat-memanjat dengan kakaknya.. tak mau makan nasi.. lalu melayan diri makan ayam sambil layan citer kartun wonderpet.. tau2 jer dah terlelap dengan ayam masih di tangan.

Foto 2 : Anis Zahirah, 3 tahun 2 bulan
IMG_8537

Kejadian berlaku pada jam 8 malam lebih, kami sebenarnya dalam perjalanan hendak makan di luar.. selalu Anis ni akan riuh mulutnya, sebab dia suka tengok kereta, lori, bas, kereta polis semua dia akan tunjuk dan suruh ibu tengok… malam tu en ayah perasan dia senyap, maka en ayah pun mengusik la.. “kakak, kereta polis besor lalu…” tapi suara abang jer yang menyahut… Anis nya langsung tak bersuara… sekali ibu toleh belakang, rupanya dah lelap… tu la dia, main tak hengat.. suruh tidur petang tak mau.. sudahnya terlelap dalam kereta.. tapi lepas sampai jer kat kedai makan, luas biji matanya…



nota buat puan penganjur :
banner contest sila jengah kat auto slide-menu di sidebar
[+/-] Banner Contest & Giveaway join


bloglist untuk penganjur & penaja contest
sila scroll kat bawah sekali yer...




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .