Sunday, October 10, 2010

Home » , » Hadiah dari LittleMummydaddy

Hadiah dari LittleMummydaddy

Salam hari Ahad,



sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


 Pagi ini aye (Aliya)  ingin melaporkan bahawa hadiah yang aye menang dari Contest  LITTLEMUMMYDADDY 1st Giveaway telah pun sampai dengan selamatnya pada hari Jumaat, 8 Oktober 2010. Entri tentang kemenangan ni ada ibu aye paparkan di n3 -- Aliya terpilih dalam aksi berCD


Ini lah hadiahnya.. sehelai romper... bersaiz 12 bulan... tapi aye ni selim keding jer.. jadi muat jer romper ni kat badan aye.


Comel tak aye.. pose macam ni.. ini aye yang sendiri naik & pose atas meja... ibu kata 'senyum'.. aye pun senyum je la... aye suka la rompers ni sebab masa aye baby dulu ibu tak penah belikan rompers... apa la ibu ni.. mujur la aye dapat menang rompers ni.., kalo tak mesti sampai besor aye kempunan nak pakai romper.


Ini plak aye main panjat-panjat dengan kakak.. kat bilik tengah.. bilik ni memang ibu buat stor.. ini aye punya katil.. dulu kecik2 aye tidur dalam katil ni.. tapi papan untuk baring di katil ni dah patah.. ibu dah lama suruh ayah aye repair.. sampai aye dah 2 tahun, tapi ayah belum lagi repair.. Ibu tak bagi aye, kakak & abang main kat bilik ni.. tapi kami selalu masuk main sini senyap-senyap.. kemarin, kami ter'tangkap' dek kamera ibu.. kan dah kantoi... 




lepas dah letih main panjat-panjat dengan kakak, aye pun rehat-rehat tengok tv sambil makan ayam goreng. tetiba jer aye rasa dah macam terbang kat awan dibawa oleh ayam yang besor... hohoooohh, rupanya aye tertidur dengan ayam goreng masih ditangan. Ini le gambor sebagai bukti aye tertidur sambil pegang ayam goreng.

Sekian coretan aye untuk kali ini. terima kasih acik BABY(MAMA AMANA&ARIEF), aye suka sangat dengan romper tu.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .