Monday, October 25, 2010

Home » , » KONTEST CANDID CAMERA

KONTEST CANDID CAMERA

Salam ceria,

Ibu kan terlupa sungguh-sungguh yang Adyani ade tag ibu untuk contest Candid Camera. hari ni due date, 25 Oktober 2010.. since puan penganjur tak sebut jam tamat tempoh contest.. maka ibu memandai jer, assume ia akan berakhir pada jam 12 tengahmalam nanti.


ini foto yang ibu pertaruhkan untuk contest ni…

IMG_8577

kejadian berlaku 2 minggu yang lalu.. si kakak & si baby berebut beskal. beskal tu memang si kakak yang punya, tapi si baby ni memang akan cari peluang untuk ronda-ronda dengan beskal kakak bila si kakak tak main.

Dalam proses dok berebut tu, sempat juga si baby gigit tangan si kakak.. aksi gigit-menggigit tidak sempat disnap.. tengok la muka kakak minta simpati supaya ibu menangkan dia.. memandangkan time tu si baby dah tiba masa untuk nap petang.. maka ibu pun dukung si baby masuk dalam.. tentu lah dalam suasana si baby membanting badan dan melalak bagai nak pecah rumah dan hanya reda selepas di upah dengan nenen ibu.

*en ayah, mana beskal baby ni… sian baby asyik nak kena berebut beskal dengan kakak*

ibu tak tag sesiapa, sebab masa pun dah suntuk.. harap2 diterima lah penyertaan di saat akhir ni.

nota buat puan penganjur :
banner contest sila jengah kat auto slide-menu di sidebar
[+/-] Banner Contest & Giveaway join



bloglist untuk penganjur & penaja contest
sila scroll kat bawah sekali yer...




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .