Monday, October 25, 2010

Home » » hadiah dari Izyanty Spa & takziah buat Azie

hadiah dari Izyanty Spa & takziah buat Azie

Salam petang ISnin,

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..





Ini dia hadiah daripada Izyanty Collection Spa.. ibu terima pada tengahari jumaat. apakah ini??? Ia adalah lulur badan.. ibu belum sempat lagi nak test try... pack comel ni hanya untuk 1 kali penggunaan. 

Ibu kalo nak melulur badan, harus lah spend masa lama sikit di bilik mandi.. selalunya mandi pun main cebor cebor jer.. tak sampai 5 minit dah siap. Mana leh nak mandi lelama., nanti ALiya akan ketok pintu kuat2 sambil teghoyak kuat-kuat.. dak kecik ni dah masuk 2 tahun lebih pun masih lagi tak leh langsung kalo ibu takde depan mata dia.

sekian, n3 pendek petang ni. 


p/s :
Takziah buat sahabat dan adikku Azie, yang kehilangan cahayamata pertama pada 23 October 2010. (kelahiran pada 20.10.2010) Insya Allah dik, Nur Zara Annesa menantimu di pintu syurga. Semoga Allah memberi Azie & suami ketabahan & kekuatan untuk melalui saat getir ini.

 Masa baby keluar sekali dengan uri serentak, mungkin terbelit atau tersangkut, mungkin jalan jadi sempit .  Azi ada bagi istilah, akak dah lupa namanya,takut salah istilah kalau aka tulis.  So masa keluar dah x dpt oksigen ke otak untuk beberapa ketika  (ni pun dah lupa berapa saat ke min).  Doc try bg oksigen utk support , so after 2 hari barulah pergi .
Nama yang diberi Nur Zara Annesa. source : email sahabat, 25/10/2010

.
dan ini email dari Azie, 25/10/2010, 10 am
salam akak semua.
saya dah bersalin. selamat bersalin 20.10.2010 jam 12.20 pagi.
tapi Allah lebih menyayangi anak saya...dia pergi menepati janji dgn Allah pd jumaat lepas. doakan kekuatan saya.









kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .