Tuesday, October 5, 2010

Home » , » Post popular & referral terbanyak Sept 2010

Post popular & referral terbanyak Sept 2010

Salam bahagia dan salam ceria






sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Hari ni tetiba jer teringin nak jengah stats blogger... teringin nak tengok post mana yang popular @ yang selalu diview. View bermaksud - post/n3 dibuka & pasti lah dibaca kan.

TOP 10 :  senarai post/n3 yang popular & paling dilihat oleh rakan blogger untuk tempoh 6 Sept hingga 5 Oct 2010..

Resepi daging dendeng ni memang ngeTOP lah di blog ni.. even keyword pun, dia jer yang menJuarai nyer... sejak tahun lepas.

Agak terkejut sedikit bila tengok post/n3 Suami Mithali??!! juga mendapat pilihan di hati pengunjung blog ini. Yang belum baca.. nak tau apa isinya.. sila lah klik yer.. Suami Mithali??!!

2 n3 ini adalah n3 dari tahun 2009. Alhamdulillah, ade juga yer n3 yang dijadikan rujukan dan bacaan.

dan lastly... nak ucapkan terima kasih kepada D_08 kerana pada sebulan yang lepas.. telah mengUngguli carta...




Kalo tengok dalam carta, kedudukan D_08 adalah no2.. tapi sebab ibu tahu link dari kakyati nb ramai yang guna untuk ke blog kakyong[dot]com.. maka ibu kasi carta ngetop ni pada D_08 ler... buat yang suka baca post dalam loghat Peghok @ suka-suka nak test try kefahaman mike dalam loghat Peghok.. sila lah jengok-jengok ke blog D_08.

Buat D_08, ibu ucapkan terima kasih.. walaupun baru berkenalan.. tapi kerap & rajin beramah-mesra di sini.

Buat pengetahuan semua, ibu sekarang ni dalam proses membuat kiraan komen2 di blog untuk tempoh August & Sept 2010. Letih juga nak mengira ni, sampey ngantuk2 jadinya nak semak 1 post ke 1 post.. Tungguu...!! Kita tengok sapa yang kena..

Kalo ikut rekod, kak nza & aten adalah pengomen tegar di blog ini, sejak dari tahun lepas... even dari awal tahun ini pun.. depa memang antara kawan blogger yang paling setia.. 



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .