Thursday, October 28, 2010

Home » » BE baru dari NUff… terima kasih..

BE baru dari NUff… terima kasih..

Salam bahagia.,

Dalam tempoh sebulan ni iklan nuff di kakyong[dot]com ni cam segan2 jer nak muncul… Smile with tongue out  tak tau le kalo kawan2 ibu yang rajin masuk sini nampak iklan ON.. tapi tiap kali ibu Online.. memang tak mandang iklan nyer.

BE plak memang dah hampir 2 bulan takde yang baru… 2,3  hari lepas, ibu semak … owhh, nuff beri 1 BE baru…

be baru-dutchlady-27oct2010

Terima kasih Nuff. Open-mouthed smileOpen-mouthed smileRed heartRed roseRed rose

Jadi kat blog ibu sekarang ni hanya ade 2 BE yang sedang running, BE lama tu amoun dah cecah RM30++.. kalo tukor jadi ME, total earning akan jadi RM60++.. buleh la cash out kan nanti… hehehhe… x leh sabor2 dah nak tunggu sampai RM100.. Nerd smile Earning tak banyak mana pun.. x terbanding dengan blog lain yang earning ratus2 sebulan.

Insya Allah, cek nuff yang ke2 akan sampai tak lama lagi. 2nd cashout pada 30 Sept 2010 ari tu. Sori yer, kawan2.. duit tu terpaksa guna untuk bayar bil streamyx.. x leh nak belanja untuk buat GA…  riso kalo  streamyx kena block., maunya ibu tak leh nak online… Confused smile

p/s :
ada ke yang teringin nak tambah koleksi cloth diaper.. atau nak cuba cloth diaper… (ni untuk mak & ayah jer yer).. meh le singgah ke Kakyong’s shoppe  Hot smile



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .