Tuesday, December 7, 2010

Home » » Dapat cursor dari adik Nadia…

Dapat cursor dari adik Nadia…

Salam bahagia,


Ibu dapat cursor..    …


Terima kasih nadia.. Thumbs up Open-mouthed smile Red heart Red rose Red rose

Ibu ada join GA yang nadia buat… >> saya nak cursor itu jugak!!!


dan Nadia hadiahkan setiap seorang peserta GA 1 cursor…  kalian ada tak yang join GA tu… cepat beri details yang berkaitan pada Nadia.. sebab Nadia beri limit masa untuk claim cursor ni sampai 10 Dec 2010 jer…


hari ni cuti umum.. kalian buat apa? Ibu dan anak-anak seperti biasa di rumah jer.. en ayah hari ni g mancing lagi.

p/s
Opah santan dah beberapa hari demam, pagi tadi en ayah bawa ke klinik lagi untuk amik/check darah.. semoga Opahsantan cepat sihat.. riso plak, la ni bila demam jer… mesti melarat beberapa hari. Alhamdulillah, ibu sihat lagi, walaupun ade rasa sakit2/lenguh2 bahu & badan (tanda2 nak demam…) dan sedikit semput..

Maaf yer.. terpaksa mengurangkan aktiviti BW ke blog kawan2 beberapa hari ni. harap jangan ade yang kecil hati ya..



Salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .