Saturday, December 4, 2010

Home » » T-shirt kunin hadiah dari Batam & frame gambor kaca dari…

T-shirt kunin hadiah dari Batam & frame gambor kaca dari…

Salam bahagia dan salam ceria.,


banyak sebenarnya nak di alkesahkan.. tapi pagi ni kami sekeluarga nak ke Changkat Tin lagi.. mak Ila buat kenduri. Bukan le makan free kenduri yang dihajati sekadar memenuhi jemputan. Lagipun adik2 ibu yang akan bawa kami.. yer le kereta kami takleh jalan jauh kan., jadi deme dah siapkan kereta. Kami bawa diri jer.


IMG_9288

Ni tshirt kuning, hadiah dari Ayu… keputusan giveaway ada ibu maklumkan di sini >> Bertuah antara 180++.  Kiriman diterima pada 2 Dec 2010, hari khamis.. tapi hari jumaat baru sempat buka sampul nya. Terima kasih Ayu.. kakyong suka.. kuning menyala… bersemangat gitu… Thumbs up Open-mouthed smile


dan hadiah dari Aisha @ Adyshariz juga dah sampai… ade ibu announce di enti Menang cabutan bertuah

IMG_9297

Frame kaca kome.. tahniah Aisha sebab membalut nya dengan penuh teliti dan kasih sayang… selamat sampai semalam… tiada sopek dan cacat cela. Insya Allah, harus di simpan baik-baik dulu.. sebab di rumah ni dah 3-4 frame gambor yang dipecahkan dek anak-anak. Tunggu anak besor sikit baru leh nak letak sebagai hiasan.. Winking smile



Sekian, n3 pemberitahuan di pagi Sabtu.. lewat petang mungkin baru akan bersiaran.




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .