Monday, December 13, 2010

Home » , » Jom Kenal Kawan Ibu : Ummi Hanie

Jom Kenal Kawan Ibu : Ummi Hanie

Salam ceria dan salam bahagia,


Kali ni mari kita berkenalan dengan Ummi Hanie. Hanie ni kira dah jadi pelawat resident tegar blog ni. Mana taknya kalo tengok dari Stats sebulan yang lalu sehingga ke hari n3 ini dibuat.. hanie adalah top 2.


stats-13nov-12dec2010
*selingan : pelawat dari bloglarian pun ramai juga… terima kasih… pada yang sudi ziarah dari link bloglarian.. jemput la tinggalkan komen, buleh la kakyong balas ziarah *


Berbalik ke citer Ummi Hanie. Open-mouthed smile 


Ibu dah kenal Hanie ni lebih dari satu tahun.. ibu tak leh nak recall camana leh ter’berkenalan’.. tapi yang ibu ingat masa ibu kenal Hanie ni, ibu tengok blog dia memang ‘vogue’ la. Memang dia nampak expert la berbanding dengan ibu, sebab masa tu ibu pun baru jer belajor beraktif dengan blog, jadi banyak benda tak reti..


ummihanie 

Fakta yang perlu diketahui tentang Ummi Hanie :

  • SAHM cum WAHM.. ibu kepada 4 cahayamata.. muda lagi usia Ummi Hanie, cuba teka ummi hanie kahwin masa umur berapa tahun? <<<—yang dapat bagi jawapan tepat akan di review blog.. Winking smile
  • sangat berminat & obses dengan dunia online.. macam2 yang Hanie dah explore.. bertuah Hanie sebab mendapat sokongan sepenuhnya dari suami…
  • Rajin godek2 template kod html.. (macam ibu jugak la..) Dalam tempoh sebulan ni, rasanya dah 5 kali Hanie dok tukor template blog… agaknya yang biru ni lama sikit kot & memang nampak pro dan kemas.. Winking smile
  • Ummi Hanie juga empunya kepada Pink Muslimah Store & DiariNiaga.com
  • the rest sila selidik sendiri ya.. jangan lupa jengah blog Ummi Hanie

Yang ini cross-stitch bookmark dari ibu untuk Ummi Hanie, sempena Hanie telah melepasi 300 visits (sila refer Top 10 members widget di sidebar).


IMG_9330


MInggu ni baru nak pos, sekali dengan pemenang capture 45555. Maaf yer sebab minggu lepas, en ayah asyik lupa jer.. nak pesan kat adik tolong poskan, depa plak ade macam2 hal.



salam kasih sayang buat semua,



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .