Monday, December 20, 2010

Home » » Year-end-sales @ Soffya Eshope

Year-end-sales @ Soffya Eshope

Salam ceria buat semua,


Moh kome kita jenguk tudung/shawl/pashmina/inner di Soffya Eshope.


Kenapa Soffya Eshope???

Mengapa anda harus berbelanja dengan SOFFYA ESHOPE?

1. kami menawarkan tudung/selendang yang cantik-cantik dengan harga yang lebih rendah.2. jika anda membeli 5 item ke atas anda mendapatkan selendang percuma.

3. follower, berhak mendapat diskaun 10% untuk pembelian bernilai RM30 ke atas(tertakluk kepada terma dan syarat)

4. repeat customer/pelanggan setia akan mendapat diskaun/freegift berupa shawl/clip untuk pembelian seterusnya (tertakluk kepada terma dan syarat)

Jadi, mengapa berbelanja lebih? membelilah dengan Soffya Eshope :)

banner-kedai-pia




Shawl rainbow (kiri) dan shawl chiffon (kanan) ni rege RM8 jer… nak tengok design/kaler yang lain.. boleh tengok sini >> UPDATE! Shawl Rainbow & Shawl Chiffon Abstrak





Tudung yang macam ni dipanggil Pashmina… (baru tahu yang tudung berambu2 ni dipanggil Pashmina.. nampak sangat le ibu ni tak amik tahu sangat pasal jenis2 tudung ni… almaklum le ade tudung bawal & tudung jenis sarung jer…  Smile with tongue out )


Tudung pashmina ni ade potongan 1/2 harga tau.. sila jengah sini ya.. >>> Year End Sale (Y.E.S) III : SHAWL & PASHMINA pelbagai jenis


Jika anda peminat shawl & pashmina.. dijemput bertandang ke Soffya Eshoppe dan jengah le link2 yang ibu dah nyatakan tu..


Ni pesanan dari tuan punya Soffya Eshoppe, soffya cik bulan
rugi kalau tak beli!! dan pia dah update shipping cost. kalau beli RM80 ke atas, automatik FREE POSTAGE tau!


Apa lagi.. jom pakat2 dengan kawan2.. buleh beli banyak & berjimat... 



Salam kasih sayang buat semua…


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .