Tuesday, December 7, 2010

Home » » Jom berlari blogwalking dengan Bloglarian…

Jom berlari blogwalking dengan Bloglarian…

Salam bahagia,


Ramai kawan2 blog yang buat n3 pasal blog larian ni.. macam best jer.. Ibu dah gie jengah dah.. & ibu dah faham konsep yang digunakan dalam bloglarian tu.. memasukkan blog dalam blog… Smile with tongue out contoh macam kat page bloglist kakyong[dot]com tu la.. tapi yang di bloglarian ni.. setiap list blog, siap ade 6 blog sekali..


Boleh faham ker? Kalo tak leh faham juga.. mai join segmen ni dulu… daftar kat blog Padel




kena tag 3 orang kawan.. jadi kakyong tag :
>> pija >> mama yatie >> syamila

yang tak ditag pun buleh join ya… sila klik SINI..

ohhh.. lupa kena lengkapkan slogan “Kakyong suka blogwalking.. sebab itu lah cara kakyong untuk tahu perkembangan semasa kawan, menambah kawan baru dan join contest giveaway.



salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .