Saturday, December 25, 2010

Home » » Rezeki dari Hanie… lagi

Rezeki dari Hanie… lagi

Salam ceria,


Baru jer beberapa hari lepas dapat tuah trivia dari Hanie.. Kali ni mencuba nasib untuk Year End GA Hanie. Kebetulan malam tadi ade ruang masa untuk BW.. maka intai2 jugak lah blog Hanie.. dan berjaya capture..

 


Alhamdulillah, dapat rezeki tambahan RM15… Terima kasih hanie.


JIka campur dengan hadiah dari Hanie ni, campur dengan income yang ibu dapat hasil buat watermark & header untuk bulan ni.. erkkk tak cukup lagi RM60 (bil streamyx…).. sempat lagi kot nak cari ni.. RM12 jer lagi… Winking smile   Btw, kalo cheque Nuff yang 3rd cash out sampai.. buleh la cover untuk bil 2 bulan… yesss!!!!  Thumbs up Red heart Red rose Red rose


p/s

Ibu dapat durian runtuh dari seseorang, nilai nya sangat tinggi, tinggi lah bagi ibu yang dah lama tak bergaji ni. Pesannya supaya belanja anak2 makan KFC… menitis2 air mata Crying face  membaca mesej nya. Kalo anak2 ibu jer yang makan.. leh beli lebih dari 5 kali… !!!

Plannya hari ni nak belikan termasuk tebus sekali baucer RM20 ari tu. Kebetulan Abang Haris pun ade.. tapi semua orang sibuk ke sana sini.. takde yang nak tolong ibu singgah ke KFC.. en ayah dok pegi mancing juga petang ni, walhal esok kat rumah opah santan ade kenduri Aqiqah sekali dgn pertunangan makcik kesayangan Fikri. Yang ibu ni masih lagi kat rumah ni, jadi susah hati pulak..

bila nak ke Ulu KInta ni? Ntah2 malam ni en ayah soh siap2 bungkus kain baju, tidor sana…. kalo esok takde n3 baru, bermakna kami memang di Ulu KInta lah yer.. selamat berhari minggu dan bercuti hujung tahun buat semua…



salam kasih sayang buat semua,


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .