Tuesday, December 21, 2010

Home » » siapa yang berjaya capture 46666?

siapa yang berjaya capture 46666?

Salam bahagia,


Pepagi tadi  sesudah subuh tak sempat2 dah, teruja nak buka lappy.. nak tau sape yang berjaya capture nombor tu.. sebabnya malam tadi ibu tidur awal.. jam 10 malam lebih ibu dah baring2 sambil paksa anak2 tidur.. cehhh, kekononnya nak baring jap jer.. sudahnya ibu rasa malas pulak nak online… jadi layan tidur sampai jam 5 lebih.. pukul 4 pagi tu dah terjaga masa en ayah nak kuor pegi niaga.


Sebaik dibuka email… non-ado…. takde pun email yang related dengan 46666 ni… huhuuu, betul ke takde yang capture ni…  Confused smile Nyah-Nyah  tengok kat spam folder pun takdo... ehhh, ade masalah ke dengan gmail ni...


So buat la n3  pasal bubur asyura & 4 hero MakTeh Ani… dalam 11++ am tadi, dapat komen dari Miza Yusuf yang dia berjaya capture no tu… ooohhh, ado ruponyo… 


miza46666

Ni dia printscreen nya.. pada masa yang sama tu ade 2 orang yang online… siapa kah seorang lagi tu…. cepat mengaku….!!!! Smile with tongue out


Ibu tunggu sampai jam 8 malam ni, jika tiada yang email untuk maka hadiah 2 sachet susu kambing higoat adalah milik Miza Yusof.


Update jam 9.10 malam
~ tiada email baru yang diterima @ tiada yang respond..bermakna hadiah ni MIZA yang punya..
Miza ~ sila emailkan alamat yer... 



p/s
pas ni no 48888 pulak yer… Winking smile  



salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .