Wednesday, December 15, 2010

Home » » JOM BACA NOVEL NB KARA!

JOM BACA NOVEL NB KARA!

Salam bahagia,


Anda peminat NOVEL?! tak sempat nak ke kedai untuk beli buku…!?  Jom baca novel online… takkan terkaciwa punya sebab ini semua adalah hasil @ buahtangan penulis yang mantap. Thumbs up


Sekarang ni sedang ON novel  … dan Cinta pun tersenyum…   Red heart  Red rose Open-mouthed smile




cover novel ni sangat cantik.. very the English… Thumbs up

Novel ni boleh dibeli di pasaran dengan HARGA RM23.90 SEM/26.90 SABAH/SARAWAK

Selain itu, novel-novel ini juga ADA..









Selain paparan novel bab demi bab, ade juga tips penulisan di sertakan.. so sila jengah yer…

Jangan lupa terjah JOM BACA NOVEL NB KARA!


cuma 1 jer cadangan ibu pada admin NB untuk blog novel ni, iaitu supaya dibuat label untuk setiap entri, contohnya paparan novel ikut bab dilabelkan dengan nama novel, dan untuk tips labelkan sebagai tips penulisan. Jadi mudah untuk search/pencarian.


nota:
Ibu war-war kan ni, sebab ibu pun tak dapat nak spend untuk beli buku.. sukahati sungguh bila NB publish novel online.. walaupun baca sikit-sikit 2,3 hari sekali, better daripada tak dapat langsung, kan.. Thumbs up 



salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .