Friday, December 10, 2010

Home » » DiariNiaga.com : Siapa Mahu Domain PERCUMA?

DiariNiaga.com : Siapa Mahu Domain PERCUMA?

Salam ceria,

Lama tak jengah DiariNIaga.com… rupanya ade pertandingan mencipta tagline… huhuu… bab2 ni yang lomah banyak sikit ni. Tagline blog kakyong[dot]com ni pun dapat hasil dari contest

Pertandingan ni anjuran DiariNiaga.com dan Kaizen Shinobi. hadiahnya sangat menarik.. seperti yang dinyatakan dalam tajuk n3 dan juga banner kat bawah ni.





Hadiah Domain bukan takat utk 1 tahun tau… tapi 2 tahun… sapa nak bagi…. hadiah ni memang best la… Red roseThumbs upStar


Kalau tak dapat menang domain, leh masuk cabutan bertuah.. yang penting ade akaun FB… Hadiah untuk cabutan bertuah juga sangat sweet.. kalo yang bertudung mungkin perlu pakai dengan inner yang sesuai.. Hadiah untuk lucky draw dibawakan oleh Bifa’s Collezion.. nak tengok hadiah dress tu klik sini ya..


Lastly, setelah berfikir bagai nak pecah tempurung kelapa kepala, maka tagline yang ibu cadangkan adalah :



Red rose



Red rose



Star



Red rose



Sleeping half-moon



Sun




atau


Bersama Nis meneroka rahsia dunia online





erkkk puan penganjur tak kabo dalam bahasa melayu @ london.. erkk, buleh ke dua-dua .. hanya alihbahasa jer...



kenapa tercetusnya tagline ni



di DiariNiaga.com anda boleh mendapat pelbagai maklumat berguna & bermanafaat yang berkaitan dengan dunia online.. kerana dunia online ni luas, bukan sekadar blog, tetapi juga pengurusan blog (samada blog free @ domain @ domain berhosting), tips berkaitan perniagaan internet, dan segala macam lah.. kalo nak tahu, kena jelajah blog DiariNiaga.com.. Nis akan bersedia untuk berkongsi dengan anda rahsia @ maklumat2 istimewa untuk manafaat bersama.





nota buat puan penganjur :
banner contest sila jengah kat auto slide-menu di sidebar
[+/-] Banner Contest & Giveaway join


bloglist untuk penganjur & penaja contest
sila scroll kat bawah sekali yer...



salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .