Friday, December 10, 2010

Home » » Kami on red-carpet

Kami on red-carpet

Salam bahagia dan salam ceria,


Betul tak tipu ni… kami anak-beranak ON Red-carpet…. majlis anugerah makan2 dan melihat pengantin, berlangsung di Dewan Merdeka Lenggong pada 28 Nov 2010 yang lalu. N3 ni tak banyak tulisan.. gambor jer lebih..

IMG_9167

Makanan memang sedap2 belaka… ada ayam goreng & air asam cicah untuk ayam, dalca yang sangat kaw.., jelatah nenas/timun, daging macam masak kuzi dan acar buah yang sedap sekali (tak nampak dalam gambor).

IMG_9175


2 pasangan pengantin yang comel jelita hensem dabom… Thumbs upRed heart

IMG_9182
Riri dan Alan dengan suit kuning menyala…

IMG_9184
shahirah & syam .. yang ni merah menyala lawan dengan kelabu silver

Selamat pengantin baru buat kedua-dua Puteri, semoga kekal berbahagia hingga ke akhir hayat.



IMG_9216
PakChu.. orang kuat yang tak boleh MISS dalam segala majlis yang melibatkan keluarga besar en ayah… yang iras2 Ajai tu, sepupu en ayah, Megat Duan.. satu2 nya abang lelaki 2-2 pengantin.. Dia ni pun wajib ada sebab dia ni memang riuh dan boleh buat majlis gamat…


IMG_9227
pelamin juga sangat vogue… la ni trend guna kerusi tinggi.. fikri cakap ‘kerusi gergasi’ … Winking smile


IMG_9234
pengapit pengantin pun buleh tahan vogue… berseri2 la makcik kachik fikri ni…


IMG_9219
Opah santan pun kan main busy tak menang tangan… tudung kuning tu wife Megat Duan, terer masak ni… yang tudung coklat bling2 tu, Wak Nah tokey catering…


lastly,

IMG_9240
kami on red-carpet… tak tipu kan… Winking smile Open-mouthed smile 
ibu dah makin gumuk la… huhuuu…


p/s
yang tak bestnya buat majlis di dewan ni… tak leh nak dok rehat2 lelama & kemudahan toilet sangat lah tidak mesra pengguna… tak jadi nak terkucil, last2 singgah di R&R tasik Raban.


salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .