Saturday, December 18, 2010

Home » » Tuah jangan ditolak… dari Ekin & Mahya

Tuah jangan ditolak… dari Ekin & Mahya

Salam bahagia,


TUAH 1 :
Jalan2 bw ke blog Ekinashikin pada 16 Dec 2010… ade offer untuk hadiah free.. apa lagi, dengan muka tak malu, cepat2 bagi nama… ekekekek… Open-mouthed smile actually ade 3 orang  jer yang bagi nama..

Ibu perasan jarang n3 nya berkomen… mungkin ramai yang jenis datang touch n go jer kot… hohooo (jangan marah Ekin… ni tanggapan kosong ibu semata-mata..) tapi kan. kalo Ekin tukor backbround untuk n3 tu jadi warna pastel @ putih, dan besarkan sikit font.. mesti ade yang singgah baca dan tinggalkan komen. Cadangan jer yer… jangan kecik ati…

btw, hadiahnya adalah 1 sachet minuman halia (ibu suka halia.. boleh buang angin.. ) dan 1 sachet minuman blackcurrant. Open-mouthed smile Thumbs up  Ekin, hadiah ni tak poyo okay, asalkan ikhlas diberi.. sure ade yang sudi menerima..

dan bagi ibu yang belum pernah menang (TUAh actually, kalo menang tu masuk contest… Smile with tongue out ..) hadiah kecil camno pun yang ibu dapat, tapi perasaan bila dapat tu… kembang hati berbunga2 tau… Red heartRed roseRed rose



TUAH 2 :

Ibu dapat hadiah saguhati untuk GA Mom’s Birthday. Terima kasih Mahya kerana hadiahnya saguhati untuk semua peserta yang lain… Ibu tertanya2 jugak ni apakah hadiahnya…. Winking smile  surprise sungguh ni sebab puan penganjur tak bagi apa2 hint.. Apa2 pun.., terima kasih…



p/s :
ini tuah pertama & kedua untuk bulan DEC 2010.. dah 1/2 bulan berlalu baru ade berita gembira… Winking smile Thumbs up

ade banyak GA yang nak join… tapi tak sempat nak buat n3… macam nak upah orang tolong buat n3 jer… ekekekkekekekkk



salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .