Thursday, December 23, 2010

Home » , » Tuah trivia dan meneka mata

Tuah trivia dan meneka mata

Salam bahagia,


Alhamdulillah, ade lagi tuah untuk bulan ni.. yang ni kiranya tuah yang ke5 & ke6 untuk Dec 2010.


Tuah trivia jalan-jalan

Yang ni dapat dari Hanie.. sila refer entri sini >> Keputusan Trivia Jalan-Jalan !

actually, jawapan ibu takde lah tepat… tapi Hanie telah bermurah hati untuk hadiahkan fridge magnet dari Penang. Terima kasih Hanie.

Owhh, FM ni kena simpan baik2 (diam2) dulu.. sebab FM yang pernah bermukim kat petiais anak2 buat main, lepas tu depa jadi engineer, kecai2 semua bahagian FM tu… susah bila dapat anak yang punya keinginan-TAhu akan sesuatu yang sangat tinggi ni..






Tuah Meneka Mata

Yang ini pun dari Yan.. buleh refer n3 ini >> Tahniah!! Tempat Kedua & Ketiga. Ibu ade join Contest 20 Hari Meneka Mata.

Ibu dapat hadiah top-up/cash RM5.. ibu tak guna prepaid, maka ibu pilih cash lah. RM5 pun bermakna tau… Winking smile  Terima kasih Yan.




ingin menempah watermark @ signature @ header untuk blog!!! sila klik banner ni yer..



salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .