Sunday, December 12, 2010

Home » , » 'Malaysian Mom Bloggers'

'Malaysian Mom Bloggers'

Salam ceria,


apa khabar? gamaknya hari minggu ni macam biasa mesti lah ramai yang bawa keluarga jalan-jalan.. minggu ni kami tak ke mana-mana.. dok rumah jer..


dan hari ni rasa sangat malas nak UP kan apa2 n3… tapi tu la, bila tak de n3 baru, tak ramai plak yang datang jengah… huhuuu… Smile with tongue out 


btw, hari ni nak tolong makcik SitiSifir10 @ PIja promosikan FB fan pages Malaysian Mom Bloggers.. Ibu-ibu adalah sangat2 dialu-alukan untuk turut serta memeriahkan fan pages ni… tak rugi kome… leh berkumpul dan saling kena-mengenal.


Tak susah pun untuk sertainya.. pada kome yang ada akaun FB tu, sila lah klik sini ya… pastu klik “LIKE” …



Kenapa fan pages Malaysian Mom Bloggers..?? Ni kena tanya dengan makcik Pija. Meh la jengah kat link SINI.. ade mesej yang ingin disampaikan oleh makcik Pija.


Btw, ibu suka lah dengan tema “ MOM blog with LOVE


N3 ini adalah untuk menyokong usaha makcik SitiSifir10 @ Pija.. dan nak kabo serta heboh2 kan kat semua orang, makcik Pija ade buat giveaway untuk mereka yang rajin nak tolong heboh2 pasal Malaysian Mom Bloggers ni.


Makcik Pija ada sediakan hadiah yang best2 belaka.. klik SINI untuk join, due nya lambat lagi, 31 Januari 2010  2011.


p/s :
Semalam seharian hari mendung jer.. kain baju banyak tak kering… hari ni, gigih dari pagi menjemur.. habis pagar semua jadi penyidai.. tadi dah angkat yang jemur pagi, petang ni jemur yang 2nd round.. adoii la., banyak le pulak kain baju nak kena lipat ni.. Sarcastic smile


salam kasih sayang buat semua,




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .