Friday, April 10, 2009

Home » » 092 Baby Cute Contest ~ Mama_Aqish

092 Baby Cute Contest ~ Mama_Aqish

Pertandingan Bayi Comel ni dianjurkan oleh mama_Aqish.. <-- klik sini untuk join the baby contest

Oleh kerana 2 anak dara ibu masih dalam kategori baby.. so ibu nak masukkan kedua-dua nyer sekali... tamaknyer ibu .. nak tolong memeriahkan jer... Too Happy 1

Anis Zahirah, usia 20 bulan

Apa yang menarik tentang Anis?

Anis seorang yang berani & kuat, kena cucuk (suntikan imunisasi) tak pernah nangis. Anis tak takut gelap, tapi takut bunyi guruh & bunyi lori. Anis seorang yang kreatif, setiap hari ade ajer projek baru yang buat ibu perlu banyak bersabar. Anis suka bersendirian dan bermain seorang diri, kadang-kadang ibu kena cari dari satu bilik ke satu bilik.. risau bila tetiba dia hilang dari pandangan. Anis suka muncungkan bibir dan selalu kena 'provok' untuk buat Anis senyum dan ketawa. Anis juga sangat suka makan. Secara ringkasnya Anis seorang yang berdikari, pandai tidur, makan & mandi (ini of couse dengan pengawasan ibu) sendiri. Almaklum umur 11 bulan dah jadi kakak.

Kenapa Anis layak menang?

Ehem.. walaupun Anis suka muncungkan bibirnya tetapi bila Anis senyum, Anis tetap comel, menawan & cantik berseri-seri di mata ibu & ayah.

Aliya Nadhirah, usia 8 bulan 3 minggu

Apa yang menarik tentang Aliya?

Aliya seorang bayi yang periang dan suka ketawa terkekeh-kekeh. Aliya seorang yang peramah dan murah dengan senyuman. Aliya sangat pandai memilih yang terbaik untuk diri nya... heheh.. masih fully BF hingga kini. Aliya seorang bayi yang gigih berusaha mempelajari kemahiran baru.. la ni dah nak pandai bertatih-tatih dengan berpaut/bertahan di dinding/kerusi/rak.

Kenapa Aliya layak menang?

Aliya memang comel dan senyumannya akan menawan siapa jua yang melihat yang manis jadi penyejuk hati ibu & ayah.

p/s : Ibu tak pernah lagi join apa2 baby contest, kira ni 1st time. Tak fikir pun nak memang. Yang best nya & nak berterima kasih kepada MAMA AQISH sebab ibu dapat kenal ramai mommy/ibu yang punya anak-anak comel sebaya anak-anak ibu. THANK YOU MAMA AQISH Good Job At least, takde lah ibu rasa lonely tak berkawan cakap dengan dinding jer 24 jam di rumah.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

6 kawan ibu yang hebat:

nadnye said...

macam nak join jer..

Unknown said...

salam nadnye

kakyong dah edit entri.. klik kat nama mama_aqish. sempat lagi dateline 19 april 2009.. jom join.. :D

ManjLara said...

a'ah, cam best jek hiks! syoknyer kakyong ada 2 puteri kat umah, kite ade sorg je...

Unknown said...

chikYang,
jom ler join.. akil kan comel ;;)

Putra Mama said...

wahhh..kak Yong.. siap entry 2 anak lg tu.. saingan sengit nih..
hehe..;)

Unknown said...

salam PutraMama..

dah jenguk dah seme2 baby.. fuhhh, seme comeyl2.. tak tersaing ni.. :D

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .