Friday, April 17, 2009

Home » » 103 Pilihan kakyong untuk Supermummy Amazing Blogger Award

103 Pilihan kakyong untuk Supermummy Amazing Blogger Award

best kan kalo menang contest ni.. femes seMalaysia.. apa2 pun daku tak de plak rasa nak calon blog Catatan Ibu... sebab daku tak fikir daku layak untuk itu.. lagipun lebih baik begini.. tanpa gelaran, nanti susah nak bawa gelaran besor2 ni.. sebab mood daku untuk berblog ni ade naik ade turun..

apa pun.. ni blog Mommy pujaan daku sejak dulu... sebelum daku mula berblog lagi.. Salam Ikhlas Penuh Ukhuwwah http://sitisifir10.blogspot.com

tadi daku menjenguk blog beliau.. hmm, tak nampak pun banner ini di blog nyer...

sah lah cik puan sitisifir tidak tahu yang dirinya telah dicalonkan untuk award yang berprestij ini... orang macam ini lah yang ibu suka.. tak keypo2 nak bragback yg blog dia bagus...

okay.. sekarang meh la dengor kenapa daku sangat SUKA dengan blog ini..

1. cara beliau menulis yang penuh dengan kerendahan hati & tidak meninggi diri.. maaf daku perasaan ramai mommy blogger suka bragback.. hahah.. mungkin termasuk diriku..

2. Macam-macam artikel ade hal keibubapaan, perkahwinan, pendidikan anak-anak, isu-isu kehamilan, percintaan dan macam2 lah..

3. Sejak awal tahun 2007 daku telah melayari blog beliau, layout nya itu lah juga.. tak pernah berubah pun..

Untuk tahu lebih lanjut, sila lah melayari blog cik puan sitisifir10 dan

PLEASE VOTE FOR SITISIFIR10's BLOG!!!

dasat la ibu ni plak yg kobar2 nak vote cik sitisifir...

dan satu lagi blog feveret ibu... My Super Kids http://mysuperkids.net/

sudah ku jenguk blog MommyLyna semalam & banner Vote for me ade di merata-rata sudut blog nyer... heheh...

ok, kenapa daku suka blog..

1. dia ibu muda (umur pun memang muda lagi.. 10 tahun muda dari ibu) yang cekal & berfikiran positif. Ibu suka sikap MommyLyna ni, walau kdg2 ade bragback sikit, tapi bragback yang positif bagus untuk motivasi diri..

2. artikel2 yang dikongsi juga mencakupi segala aspek keibubapaan, pendidikan anak-anak, penyusuan ibu, kehamilan dan lain2.. namun belum cukup komprehensif seperti Cik Puan SitiSifir10

nak berkenalan lebih lanjut dengan mommyLyna, sila layari http://mysuperkids.net/

dan

PLEASE VOTE FOR MY SUPER KIDS's BLOG

anda boleh VOTE bermula hari ni, tarikh akhir adalah

30 April 2009 (hari nikah daku...)

kepada Mommy2 lain yang masuk contest ini, GOOD LUCK...

Good Luck


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

2 kawan ibu yang hebat:

Ummi Salsabila said...

kak yong,da bukak da blog tu.bgsla blog die.suka sgt,mcm2 ada ilmu ada.dia homescholling anak2 die ke?byk about HS kat blog dia.nak linkla..

Unknown said...

salam UmmiSalsabila,

tul kan!, kakyong kalo rasa down ker, selalu cari2 artikel kat blog dia.. walopun dah lama ditulis tapi applicable utk kehidupan..

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .