Thursday, April 2, 2009

Home » , » 083 Yang belum ambil hadiah award.. sila ambil yer

083 Yang belum ambil hadiah award.. sila ambil yer

Friendship award from kakyong

Cutey award : Mum of the year

Pada kawan-kawan, kenalan blog & follower yang masih belum ambil award dari kakyong, sila copy & paste code tu yer. Kakyong faham ramai yang sebuk & ade juga yang lupa.. dan supaya tak susah kan mereka (yang belum ambil) tercari-cari award-award tu, jadi kakyong tampal kan semula di sini.

hari ni tak dapat nak menziarah ke blog kawan2 sebab tengahari ni ade hal, nak kuor jap.. so komen2 pun tak sempat nak balas lagi.. so pagi ni kena pulun siapkan kerja rumah. untuk beberapa malam ni tak leh nak bertenet juga, sebab adik guna laptop untuk siapkan assignment nyer.

Jumpa lagi esok.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

7 kawan ibu yang hebat:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kak yong...kite pun tersenarai ke untuk award ni???

Hanz Jamaludin said...

Kakyong, tq! tq! Nak tampal skarang gak kat blog ku yang sempoi sangat tu.

Hanz Jamaludin said...

Waaahhh...kakyong, dah tepek tapi besar terkeluar dari border..takperlah...janji ingatan tulusmu itu tetap tersemat dihatiku..(sob, sob)

Unknown said...

salam Mama_Aqish

sila amik, usah malu2..

Unknown said...

salam Hanz,

sebelum publish, boleh reduce kan saiz foto.. masa kat mode 'compose', use point ur mouse to the photo & shrink the photo, ikut saiz yg u suka..

Anonymous said...

kene ngambik juga ke?..terima kasih la..nyusahkan je

Unknown said...

salam ariff @ hairieusoff,

amik 2-2.
yg 1st for you. mum award utk mama arisa n adia. usah le buat malu2 mcm tak biasa pulak.

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .